.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشيه ديدار رییس‏جمهور با ايرانيان مقيم آمريکا

رييس جمهوري اسلامي ايران که از روز يکشنبه براي حضور و سخنراني در نشست مجمع عمومي سازمان ملل در نيويورک به سر مي برد، شامگاه چهارشبنه به وقت محلي در ضيافت افطار هزاران ايراني مقيم آمريکا در تالار بزرگ هتل محل اقامت خود شرکت و با آنان بطور صميمي ديدار و گفت وگو کرد.
به گزارش ايرنا، دکتر محمود احمدي نژاد دست خالي نيامده بود و سوغات خوبي براي ايراني هاي مشتاق وطن داشت.
سوغات رييس جمهوري چيزي نبود جز خبر شيرين "پرتاب اولين ماهواره ايراني به مدار زمين " که شور و شعف خاصي به جمع گرم و صميمي بيش از سه هزار نفر ايراني حاضر در تالار بخشيد.
احمدي نژاد در اين جمع صميمي در سخنراني خود درعين حال که پيام هاي زيادي براي جهان داشت ، با به خدمت گرفتن عبارات "خودماني و صميمانه " فضاي عاطفي بي نظيري در جمع باشکوه و به يادماني ايرانيان ايجاد کرد.
حضار به حدي محو کلام دل نشين رييس جمهوري محبوبشان شده بودند که ديگر توجهي به ميز رنگين مقابل خود نداشتند و کام خود را با لبخندها و احسنت هايي که به احمدي نژاد مي گفتند، شيرين کردند .
در طول سخنراني رييس جمهوري، ايرانيان حاضر بارها با کف و سوت به تشويق او پرداختند و سخنانش را قطع کردند.
ارتباط صميمي گرم و عاطفي که ميان احمدي نژاد و ايرانيان مقيم امريکا برقرار شده بود، به حدي جالب توجه بود که پليس هاي تيم حفاظت و امنيت آمريکا حيرت زده محو تماشا بودند و به حدي تحت تاثير قرار گرفته بودند که شايد در آن لحظات ماموريت اصلي خود را فراموش کرده بودند.
شايد غبطه مي خورند که چرا آنها هرگز چنين فضايي با رييس جمهورشان نداشته اند و هرگز طعم شيرين مردمي بودن مسوولين کشورشان را نچشيده اند.
در ابتداي اين مراسم باشکوه صف چند صد متري در سه رديف از مشتاقان احمدي نژاد در راهروهاي هتل بسيار بزرگ محل استقرار رييس جمهوري تشکيل شده بود و همه براي ديدار احمدي نژاد لحظه شماري مي کردند.
اجراي سرود که حال و هواي ماه مبارک رمضان را داشت ، اجراي موسيقي سنتي و چند برنامه متنوع ديگر حال و هواي خاصي به مراسم داد.
در حين مراسم وقتي رييس جمهوري درحال عکس گرفتن و احوالپرسي با ايرانيان بود، چهره اي آشنا توجه همه به ويژه تيم رسانه اي را به خود جلب کرد و خبرنگاران که انتظار ديدن اين چهره را دراين مراسم نداشتند، کاملا غافلگير شدند.
اين چهره کسي جز سيد مجتبي ثمره هاشمي مشاور ارشد احمدي نژاد نبود.
حضور وي در اين مراسم انرژي و نشاط مضاعفي به حاضرين بخشيد.
راستي احمدي نژاد امروز هم بي نامه نماند و تعداد زيادي از افراد حاضر در جلسه نامه هايشان را مستقيما به دست رييس جمهوري رساندند.
اگرچه بيش از سه شبانه روز کار فشرده و طاقت فرساي اعضاي هيات همراه رييس جمهوري به ويژه تيم رسانه اي آن هم در فضاي غربت جسم همه را خسته و بي رمق کرده بود، اما در عوض مراسم ديدار با ايرانيان و حضور در جمعي که ديگر از چهره هاي غريب و بيگانه خبري نبود، به حدي زيبا و به يادماندني بود که خستگي از تن همه رخت بربست .
دوستي که دو سه سال است در نيويورک اقامت دارد، چيز جالبي در باره تيم حفاظت احمدي نژاد گفت.
او گفت که سطح تيم حفاظت احمدي نژاد در نيويورک نسبت به تمام روساي جمهوري ديگر کشورها که همه ساله در نيويورک حضور مي يابند، بالاتر است و در واقع سطح و شدت تدابير امنيتي و حفاظتي براي حفاظت از رييس جمهوري ايران به همان اندازه است که براي بوش اتخاذ مي شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.217 seconds.